logo print

Wat doet de ombudsdienst voor jou?

Wanneer je niet tevreden bent over de zorg- en/of dienstverlening van het ziekenhuis dan moedigen wij je aan om dit rechtstreeks te bespreken met de betrokken zorgverlener, hoofdverpleegkundige, behandelend arts of directie. Zij zijn bereid met jou te overleggen hoe een probleem kan worden opgelost. Als overleg met de betrokken personen toch niet lukt, kan je je richten tot de ombudsdienst.

Klachten, incidenten en suggesties

Je kan niet enkel met klachten melden, maar ook suggesties over de werking van het ziekenhuis zijn welkom. Indien er zich een incident heeft voorgedaan twijfel dan niet om dit ook te melden. Je kan je klacht, suggestie of incident doorgeven via de contactgegevens of via het invulformulier. Dankzij jouw melding kunnen wij onze zorg verbeteren.. Klik hier voor meer info over klachten, incidenten en suggesties en hoe deze behandeld worden.

Melding ombudsdienst formulier


Contact

Christophe Demeestere

  • woensdagnamiddag: 13.30 - 16.30 uur in het AZ Lokeren.
  • andere weekdagen: UZ Gent

tel. 0471 69 68 98
ombudsdienst@azlokeren.be


Bureau is gelegen op het gelijkvloers naast de personeelsdienst.