AZL > Jouw opname > Ombudsdienst > Wat doet de ombudsdienst voor jou?
Wat doet de ombudsdienst voor jou?
Wanneer je niet tevreden bent over de zorg- en/of dienstverlening van het ziekenhuis dan moedigen wij je aan om dit rechtstreeks te bespreken met de betrokken zorgverlener, hoofdverpleegkundige, behandelend arts of directie. Zij zijn bereid met jou te overleggen hoe een probleem kan worden opgelost. Als overleg met de betrokken personen toch niet lukt, kan je je richten tot de ombudsdienst.
Klachten, incidenten en suggesties
Je kan niet enkel met klachten melden, maar ook suggesties over de werking van het ziekenhuis zijn welkom. Indien er zich een incident heeft voorgedaan twijfel dan niet om dit ook te melden. Je kan je klacht, suggestie of incident doorgeven via de contactgegevens of via het invulformulier. Dankzij jouw melding kunnen wij onze zorg verbeteren.. Klik hier voor meer info over klachten, incidenten en suggesties en hoe deze behandeld worden.
Christophe Demeestere
De ombudsman is met vakantie, op woensdg 19.08.2020 is hij terug aanwezig in het AZ Lokeren.
- woensdagnamiddag: 13.30 - 16.30 uur in het AZ Lokeren.
- andere weekdagen: UZ Gent
tel. 0471 69 68 98
ombudsdienst@azlokeren.be
Bureau is gelegen op het gelijkvloers, op het bureau van de psychologen, tegenover de apotheek.