logo print

Ombudsdienst

Wanneer je niet tevreden bent over de zorg- en/of dienstverlening van het ziekenhuis dan moedigen wij je aan om dit rechtstreeks te bespreken met de betrokken zorgverlener, hoofdverpleegkundige, behandelend arts of directie. Zij zijn bereid met jou te overleggen hoe een probleem of klacht kan worden opgelost. 

Klachten, suggesties en incidenten

Als overleg met de betrokken personen toch niet lukt, kan je je richten tot de ombudsdienst. Je kan niet enkel met klachten terecht bij de ombudsdienst, ook suggesties over de werking van het ziekenhuis zijn welkom. Indien er zich een incident heeft voorgedaan, bijvoorbeeld een onvoorziene gebeurtenis of een voorval, twijfel dan niet om dit ook te melden.

Je kan je klacht, suggestie of incident doorgeven via de contactgegevens of via het invulformulier.

Dankzij jouw melding kunnen wij onze zorg verbeteren.

Melding ombudsdienst formulier


Opmerkingsformulier

Wij trachten elke dag onze service te evalueren zodat we onze zorg nog beter kunnen afstemmen op jouw behoeften. Hiervoor hebben we jouw medewerking nodig. Daarom krijg je bij opname een opmerkingsformulier. Het invullen neemt 5 minuten in beslag. Neem even de tijd om dit opmerkingsformulier zeker in te vullen waardoor we de kans krijgen verbeteringen aan te brengen die je hebt aangevoeld of opgemerkt.

Je kan het formulier afgeven aan de algemene balie, de verpleegkundige of opsturen. De gegevens in deze enquête worden strikt vertrouwelijk behandeld.

Alvast bedankt.

Klik hier om het opmerkingsformulier te downloaden.

Contact

Christophe Demeestere

  • woensdagnamiddag: 13.30 - 16.30 uur in het AZ Lokeren.
  • andere weekdagen: UZ Gent

tel. 0471 69 68 98
ombudsdienst@azlokeren.be


Bureau is gelegen op het gelijkvloers naast de personeelsdienst.